2015. január 1., csütörtök

Vége van!

Sziasztok Kedveseim!
Azt hiszem, elástam magam előttetek - és magam előtt is - az elmúlt fél évben, hisz először szünetet kértem a másik blogon, aztán lezártam. Végül naivan indítottam egy olyan blogot, amivel azt hittem, megváltoztatom az ország véleményét a melegekkel kapcsolatban, de gyermeki ábrándomból kiszakított a szívtelen valóság.
Tehát ne haragudjatok rám, amiét nem fejezem be a történetet, köszönöm a szép perceket, melyeket okoztatok.
A másik ok, hogy amióta megírtam a regényemet, képtelen vagyok bármi mással foglalkozni, csak egy újabbal, még ha soha nem is adják ki. Azt hiszem, ez olyan, mint a farkasoknál; ha egyszer megízlelik az emberi húst, utána másra sem vágynak. Ha egyszer megtudjátok, hogy milyen, ha az a munka, amelyen hónapokig, hosszú éjszakákon át dolgoztál - a Te gyermeked - kész lesz, akkor másra sem vágysz, mint újra magadénak tudhatni azt a teljes érzést.
Én is ezt érzem most, és félek, hogy a regény mellett, pláne nem lenne időm erre a blogra, pláne most a suli meg egyéb mellett.
Sajnálom, ha csalódást okoztam, de tudnotok kell, hogy Ti voltatok a legjobb kritikusok a világon, hálás vagyok a szép szavaitokért, és ha nem álltatok volna mögöttem, most nem tartanék a második regényemnél.
Nektek köszönhetek mindent, csodásak vagytok!
TEHÁT EZENNEL A BOGNAK VÉGE!
Köszönöm, hogy velem voltatok, és megajándékoztatok a figyelmetekkel, szép szavaitokkal és az időtökkel.

Sziasztok! :)

8 megjegyzés:

  1. Nem tudom olvasod e a kommenteket...
    De el kell Mondanom, hogy nekem nagyon is megváltoztattad a nézeteimet! Lehet, hogy nem te indítottál el ezen az úton, de akkor is! Imádom ahogy írsz és nem akarom hogy abbahagyd!
    Ui.: Mi a címe a könyvednek? És tényleg sikerült kiadatni? Úristen! Stoppolok egy dedikált kiadást!

    Xoxo: ~DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy ekkora hatással lehettem rád, ezt nagyon jó hallani. Még nem adták ki, egyenlőre csak ülnek rajta a kiadók. Nem szeretik az első könyves írókat, de nagyon köszönöm az előre megszavazott bizalmat :)

      Törlés
  2. Óóóó... Ez nem jó hír,nagyon nem jó,de persze megértelek... De azért reménykedem benne,hogy egyszer újra kezded.... Kár a blogért... Hiányozni fogsz... Imádtam a blogjaid kár,hogy nincs időd.. :'( Hát,szia... (sajnos) Sikert a regényhez!
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is nagyon sajnálom, hogy így kellett elbúcsúzni. Hálás vagyok minden szép szóért, amivel megajándékoztál. :')

      Törlés
  3. Kár, hogy vége, de kapsz egy meglepit tőlem! www.youandi-larrystylinson.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, de remélem nem haragszol meg, hogy a blog zárására való tekintettél ezt már nem tudom kitenni. Ellenben nagyon hálás vagyok érte :)

      Törlés
  4. Ezt isss???? :''( A könyvedről viszont mostmár tényleg mindent tudni akarok! Ki, mikor, hol, meddig?? Kérlek, amit lesz valami, rögtönt közöld!! :) Nagyon várom! *valahogymindigkésvefutokbe* :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nem hiányzik a blogolás? :)))
    Kérlek, mond azt hogy igen és gyere vissza!! *-*
    Csak, mert nekem nagyon hiányzanak az írásaid. :)
    Fantasztikus író vagy, mindig is csodáltalak, hogyan lehet ilyen precízen és gyorsan írni, ahogy te. :)
    Lehet, hogy sose látod ezt a kommentet, de ha igen akkor remélem megesik rajtunk a szíved és visszatérsz. :)

    VálaszTörlés