2015. január 1., csütörtök

1. (és egyben utolsó) díjam

Köszönöm szépen a díjat Lora-nak. Hálás vagyok Kedvesem, hogy ezzel búcsúzhatok el :)
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo

 Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. Még heverem a tegnapi újévi partit.
2. Belezúgtam a Trónok Harcába. Mos néztem végig.
3. Imádom a Crack videókat bármiről.
4. Egy sorozatot azért pörgetek le egy hét alatt, hogy utána nézhessek róla Crack-eket.
5. Holnap indulok Szlovákiába síelni.
6. Már 4 éves korom óta síelek, tehát ez már nem nagy kihívás.
7. Így eldöntöttem, hogy idén megtanulok Snowboardozni.
8. Tavaly már elkezdtem, de inkább visszacsatoltam az én aprócska lécemhez.
9. Idén viszont kapok egy oktatót, tehát nincs menekvés.
10. Csak azt tudnám, honnan szerzek hózentrógert, hisz a boardosok lábán mindig az lóg hahaha.

Válaszaim:
1. Van komolyabb terved az írással?
Hogy a pokolba ne lenne?!
2. Tánc vagy ének?
Mindkettő, de az emberek jobban örülnek, ha csak táncolok hahaha.
3. Melyik tantárgy (volt) a kedvenced?
A magyar fakt(!). A normális magyar órákon vegetálok, de a fakton életre kapok. Imádom a tanárt (sokkal okosabb, mint a rendes magyar tanár), rengeteg művészettörténeti utalást tesz, sok mindent megtanít az érettségire.
4. Tigris vagy oroszlán?
Hááát, nem szerettem a Lanninstereket, tehát inkább tigris....ez szar poén volt. Tényleg tigris, sokkal szebb állat szerinte.
5. Kék szem, vagy zöld szem?
Lényegtelen, ha szép, és úgy csillog, ahogy én akarom.
6. Írországban vagy Angliában laknál szívesebben?
Angliában.
7. Ha tehetnéd, Amerika melyik részére mennél el legszívesebben? Miért?
Miami. Mert imádom  nagyvárosok nyüzsgését, de New York-ban hideg van, amikor télen beszorul a jeges levegő az épületek közé, Miamival viszont örök nyár van - és örök parti, ami a lételemem.
8. Szereted a tejet?
Persze!
9. Kedvenc állat?
Bagoly.
10. Kedvenc férfi színész?
Benedict Cumberbatch.
11. Kedvenc női színész?
Nincs kimondottan.

Kérdéseim:
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel?
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni?
3. Vannak testvéreid? Vele/velük milyen a kapcsolatod?
4. Sokat gondolkozol, mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni?
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal?
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed?
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem 1D-vel kapcsolatos? 
8. Aktuális kedvenc szám?
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts?
10. Mitől lesz jó egy blog? 

Küldöm:
Tudom, hogy vissza nem ér küldeni, de Kedvesem, búcsúzóul az utolsó díjam, neked szánom.
1. Lora


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése